Fattig Smoffe

Augustimånad... Gillar inte augusti för då betyder det att man ska tillbaka till skolan. Men lika bra att få det gjort så slipper man tänka "snart börjar skolan, snart börjar skolan".
 
Idag har vi tre varit ute på en två timmars promenad. Det var skönt att vara ute och prata, även om just jag inte pratade så mycket. Hade huvudvärk och var törstig. Alltid är det något!
Satte mig vid datorn efter promenaden med ett glas oboy. Det är skönt med lite ensamtid ibland, men vill egentligen passa på att vara med Queen nu för det är bara en dag kvar, sen åker hon hem igen. Kanske bra att hon åker, vi börjar bråka eller bli sura på varandra väldigt lätt. Queens humör är som vädret - ändras för varje sekund. Har velat fråga dig varför du blev så sur efter våran 20 minuters godnattkram? Du vet då vi smsade och du frågade om jag märkte om du var sur.
 
I måndags var en bra dag. Inte i början av dagen då vi åkte till stan, Queen var sur när vi gick i första affären. Vet inte varför som vanligt, men... jaja. Fick hem en del kläder, och billigt var det också. Såklart man passar på att köpa ett par jeans för 120-150 kr som annars kostar 500 kr!
Dagen slutade med sushi. Verkligen gott och jag vill ha mer! Och vill shoppa mera. Det finns en deo på Body shop som jag vill ha och vi behöver nya strumpor. Men har inte pengar, hehe. Slut typ.
 
/ Smoffe


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0