Övningskörning med en full blåsa

 
Övningskörde idag med pappa och Peanut. Vi tränade på parkering (som jag aldrig har gjort förut, bara Peanut, hehe) och det gick väl helt okej. Var bättre än Putte i alla fall.
Höll på att pissa ner mig efter halva tiden hade gått, jag hade ätit vattenmelon och jordgubbar innan vi åkte. Visste inte att vi skulle övningsköra idag, men så blev det! Som belöning fick vi cola zero av pappa, och det är ju inte helt fel. ^^
 
Imorgon bär det äntligen av till gymmet! Med Putte också, faktiskt. Mycket roligare när man är flera. Är glad att jag altid har någon att gymma med, kan förstå de som inte har motivation att gå när de ensamma.
På tal om gymmet. Queen, vi kan kolla hur mycket det kostar att gymma för dig som inte har gymkort så kan vi gymma någon gång? Ta med dig tränigskläder i fall att, vi har ju träningsmaskiner hemma också.
Efter vi har kommit hem från gymmet ska vi äta tonfiskbitar i en grönsallad och ett kokt ägg. Ska bli spännande att testa tonfisken. Om det är något bra så kan vi fortsätta köpa det. Enkelt att göra när man behöver något snabbt som t ex efter träningen!
 
/ Smoffe


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0