Shopaholic next!

 

 
Idag har jag och Peanut shoppat loss! Vi åkte till Backaplan kvart i tio på morgonen. Hade inte sovit mycket alls under natten så det var ganska mysigt att åka i en tyst och varm buss när det regnade ute.
Vi gick runt i stan (om man nu kan kalla det stan) i två timmar. På två timmar hade vi plockat åt oss tre par jeans (svarta, mörkblåa och ett par ljusa), två bh:ar (kris och panik, alla hemma har blivit förstora!), två stycken tröjor och fyra par skor. Alltså två par skor var. Ett par skor är klackar, så Queen, du får ta med dig dina höga klackar när du kommer hit om två veckor! Behöver ny väska till skolan också, så vi får väl dra in till stan och kolla i affärer efter någon bra då du är här.
Det var faktiskt kul att shoppa idag. Brukar inte tycka om att shoppa kläder, men idag var det de!
Mumsade i mig frukt när jag kom hem. Så gott!
 
Är jättetrött, somnar snart. Ska snart sova, måste ändå upp tidigt imorgon, vi ska möta mamma i affären för att handla mat till mg i helgen. Jag ska ju vara ensam hemma. Putte åker med resten av gänget till stugan imorgon, vet dock inte hur länge männniskan stannar.
 
/ Trött Smoffe


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0