Happy new year.

Just nu sitter jag här i sängen.. på hotellet! Första natten.
Hela dagen har varit jättebra, förutom vädret då, det kunde varit bättre :S
Men nu på kvällen hände något.. Jag vet inte, energin försvann, och det känns som att det inte bara är jag.
Känner mig halvt panikslagen, hoppas det går över! Imorgon (eller det är egentligen redan idag) som det är sista dagen på året.

Vi kommer ha massor att göra hela dagen, can't wait! :$

Men nu.. Ska nog bara gå till den fräscha toan, och bara vara för mig själv en stund. Har för mycket i huvudet..

Gott nytt år! <3

I need you to feel me from inside.

I have nothing to say.
I need to see you.
I can't stand by my own.
And I'm all left alone.

Jag saknar dig! <3

Spårlöst försvunnen.

"Känns som att känslor och panik har tagit över i mitt liv,
Känns som ivern och att ses har gjort mig vansinnig.

Känns som ingenting finns kvar av allting jag en gång var,
är rädd att inte räcka till och bli ensam kvar.

Men jag lovar att vara stark och jag lovar att vara god,
jag kan lova hela världen att jag står vid mitt ord.
I en hundradels sekund tränger ljuset fram,
och jag ser vad jag gör när jag är i din famn.

När inga sorger finns kvar, vad blir vi då lyckligare av?"

Den texten säger precis hur jag känner mig nu, och den säger också det som min pojkvän sa till mig igår:
Finns det inget som kan gå fel, så dör romantiken.

I just wanna say, I love you babe! <3

RSS 2.0