You can go your own way.

Jag hatar mitt liv, jag hatar mig själv, jag gör allt till världens grej.
Jag känner mig bortglömd och helt ensam, en värdelös tjej.
Jag är trött hela tiden, och orkar inte ens le.
Jag tänker för mycket på hur jag är, och hur jag borde vara, likaså med alla andra.
Sen andra stunden kommer jag på precis hur allt ska vara, jag ska bli den perfekta flickvännen som tänker att ett snedsteg bara var ett misstag, att det är mig han älskar i slutändan, och jag ska ta vara på tiden, och göra precis vad jag vill. 
När jag tänkt klart tar luften slut och jag orkar inte göra ett skit. 
Thailand känns som en fantastisk plats att få va på nu, men det blöder lite inom mig och känns inte alls kul nu, med alla tankar runt omkring. 

Jag känner mig verkligen ensam, varje gång jag lär känna någon ny, blir jag liksom ensammare och ensammare. Jag orkar inte.. 

Vill verkligen ha någon nära som ser MIG utan att granska sig själv hela tiden. Jag vill ha någon som tar hand om mig, som förstår mig och kan få mig på andra tankar. 

Jag saknar Timmy
Och idag gör det mig verkligen ledsen :( 




Keep dreaming about you.

Nu har det gått en månad igen sen uppdatering.

Jag kan inte direkt säga att jag har massor att skriva nu heller, ville mest bara säga att Timmy varit borta i 7 månader nu, och idag (söndag) är det exakt en månad kvar tills han fyller 20 år... Det känns helt konstigt att han inte är här, hur ska vi kunna fira? :(
Well, kommer alltid i fortsättningen av hela mitt liv att sakna honom. 

Och om en månad är det ju dags för Thailand! :D längtar sååååå mycket! Vill bara åka iväg, och aldrig komma tillbaka! Det ska bli så skönt att åka med dom två bästa! Can't wait! :D


Hungrig! ^ :$
RSS 2.0