Continue.

Idag är detta en fortsättning på inlägget jag skrev igår, men nu tänkte jag bara skriva det positiva. :)

Vet du varför jag älskar dig?
Du gör mig glad, bara av att finnas till.
Du lyssnar på vad jag säger, även om det ibland är tråkigt.
Du påminner mig varje dag om att jag är söt and stuff like that! (Det behövs)
Det jag älskar mest är att du är dig själv!


Nu lät det helt oromantiskt, som en tråkig punktlista bara.. Men.. Kom inte på hur jag skulle skriva det annars :s

Well, nu ska jag sova.. Det kommer en ny fortsättning inom kort O_O

There's a boy in my head.

Här har du en till blogg du kan läsa, nu när du sitter där ensam och sur.

Jag vill bara skriva av mig en snabbis, så att någon kanske förstår vad jag menar, utan att tro att jag bara klagar och gnäller..

Idag slutade jag ganska tidigt, en sådan dag som man hinner göra en del roliga saker. Istället för att bara gå hemma och dö av uttråkning.
Well.. På vägen in till stan loggade du in, och jag kände mig lycklig igen! Jag kände mig hel, för du är en del av mig. Därför bestämde jag mig för att snabbt åka hem, så jag får min dagliga dos.

När jag äntligen kom hem kände jag mig glad, och du var glad! Båda hade väl haft en helt okej dag :)
Sen skulle du till affären + äta, så jag åt också middag, och satte mig sen och tråkade framför tvn i hopp om att du skulle komma tillbaka om någon timme, as you said!
Mycket riktigt så kom du tillbaka, vi sa några meningar och sen skulle du gå igen!
Det kändes tyngre att du lämnade mig denna gången, och jag tänkte att: jo men du skyndar dig ju nu eftersom vi båda snart ska logga ut.. Men tiden gick och en halvtimme blev till en timme, strax efter det kom du tillbaka. Det verkade som att du var väldigt frånvarande, och jag visste inte riktigt vad jag skulle säga då..

Det slutade iallafall med färre och färre svar, med ett tomt och tråkigt slut: bye *wave*

Vill bara säga förlåt för slutet.. Om du hade haft en telefon, kunde jag messat tidigare och sagt att jag skulle gå, så hade ingen av oss behövt slösa tid, som det verkade som nu.
Du vet att jag aldrig loggar ut, eller ens kan logga ut utan ett riktigt hejdå.. Jag tror inte du vill komma till datorn och ingen är där heller.. Am I right?

Jag hade planerat en sådan you and me kväll också, men det får bli någon annan gång.. Och.. Jag älskar dig <3

Till er andra: ta ett djupt andetag, släpp kontrollen, logga ut från datorn, ta en titt på mobilen och va social med mig också :$

Känner mig lämnad, så förlåt om jag inte är glad.

RSS 2.0