Don't really know..

Kul att det bara är jag som skriver här, verkligen. Inte för att någon av oss egentligen bryr oss om bloggen, men ändå..

Well, allt känns väldigt ensamt atm.. Peanut vill inte messa ensam med mig, men egentligen känns det mer som att hon inte vill det alls. Gruppchatten ligger död hela tiden om inte jag skriver något intressant som alla vill svara på.
Jag och Smoffe messar varje dag, men idag blev det nästan ingenting.. Vet inte varför, S ville inte va social bara O_O

Jag känner mig som sagt ensam.. Alone, in the dark! Min kudde känns helt cp! (Ligger redan i sängen) och medans jag är på klagohumör vill jag bara säga att jag HATAR min mage just nu! Det är 4 dagar nu som jag varit magsjuk.. Great -.- hoppas på bättre tider..

Well, till sist.. Jag orkar bara inte. Sluta låtsas som ingenting.. Och jag saknar dig hunni! <3

Grattis!!

Hade tänkt att jag skulle grattat dig på världens bästa sätt, på skype..
Men du blev väl upptagen med annat idag O_O

Well, bara så du vet har jag inte glömt dig (shake)

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN! B-)
Hoppas du blev ordentligt firad, och överlevde dagen!
Love you hunni, min unga sötnöt :$ <3

Miss you!

RSS 2.0