All or nothing.

Här behövs deppdateras lite.. Annars överlever bloggen aldrig :S
Ehm va..? Haha! Skulle läsa igenom första meningen och insåg att jag skrev helt fel på *uppdatera*, Well, depp är väl det första och största ordet över allt jag känner just nu.

Fyllde nyligen år, så känner mig gammal, skrynklig och ytterligare ett år närmare döden. Fast på tal om döden, har ingen lust att bli äldre än 25, så.. Det närmar sig med stormsteg kan man säga O_O

Well, det jag tänkte skriva i detta inlägget var att jag känner mig otroligt ensam, lämnad och nedstämd. Det känns som att jag inte har någon alls att prata med längre, jag sitter ensam för mig själv och försöker nå ut till någon, som kan.. lyssna på vad jag vill säga.
Ibland frågar jag någon om något, men får inte ett svar, inte ens en min eller blick.. Nu alldeles nyss kommenterade mamma att jag låter för mycket när jag skriver på datorn, och detta inlägget är det första som jag ens använder datorn för idag, sååååå.. Jag känner mig SÅ älskad och värd att leva.

Äta, sova, dö! Det är dom rätta orden för idag, FY vilken äckeldag!

Saknar min älskade och bästa vän, som lyssnar på allt jag har att säga, och som gör allt för att få mig att må bra. Jag saknar att få ta hand om bästa vän, jag vill finnas där får någon, som vill att jag ska vara nära när det behövs..

/ Drama, drama draaaaama Queen!

RSS 2.0