En bra helg

Sommarjobbet är över, är tio tusen kr rikare och har satt min fot i huvudstaden igen.Jobbet är jag glad att det är över, men jag kommer ändå sakna vissa patienter/boenden, som lilla Märta som gav mig pengar O.O Jag vet att man inte får ta emot pengar från dom egentligen, men det är ju inte precis snällt att lägga tillbaka pengarna i hennes plånbok, hehe.
Vad jag däremot inte kommer sakna är att sitta inne i tjocka arbetskläder när det är strålande sol ute varenda dag.
 
Och Stockholm. Jag sov som en stock i Stockholm. Efter att ha sovit på olika soffor och en enstaka gång en liten madrass, var det skönt att få en egen säng. En otroligt skön säng dessutom!
Jag shoppade en del där, brände typ 3000 kr. Nu behöver jag inte köpa något mer förutom kanske någon fjuttig solkräm, så är jag klar att köpa grejer till Thailand. Måste bara ta passet och resten av sprutorna.
 
 
Mumin på teve och smoothies redo att drickas till frukosten.
 
Denna gången vi har setts har vi inte bråkat en enda gång. Jag minns inte när vi sist inte bråkade någon gång. Det var absolut en av de bättre helgerna! ^^
 
Nu när jobb och Stockholm är förbi ska jag... ja, sova, gymma. Börjar skolan om lite mindre än två veckor. Känner för en gång skull ingen klump i magen av att tänka på det. Det enda jag inte ser fram emot är den fyra eller fem timmars långa bilresan till Kalmar. Totalt typ åtta till tio timmar den dagen spenderas i bilen. Måste åka väldigt tidigt, så får sova i bilen helt enkelt.
 
Nu är det 57 dagar kvar till jag och Peanut blir 18 år!

Love.

Nu är det ca. 7 veckor sen som du åkte till USA, fick nyligen veta att du inte alls visste själv hur länge ni skulle vara där.. Jag saknar dig, och idag hade varit ett perfekt tillfälle att få lite extra kärlek.. :$ för imorgon börjar jag det nya jobbet, och jag har panik. Verkligen, riktig dödsångest! Meeeen, I'm gonna do it.

I helgen har twinsen varit här och gjort mig lycklig, en av dom bättre helgerna! <3 love you both! :*

Ville mest uppdatera och säga att jag lever, än så länge! I really really do love you! <3 and I miss you too much. Fortsätt tänk på mig!

RSS 2.0