Dizzy missy.

Idag var jag ju som sagt på vårdcentralen, det gick bra. Läkaren sa att det troligtvis är dom jäkla skruvarna och plattan som skaver mot huden, och att det är därför som det ömmar och gör ont. I värsta fall måste dom kanske ta ut skruvarna, alltså en ny operation.
Men när vi pratat klart fick jag åka till närsjukhuset och röntga foten för att se att det inte var något annat som var fel, sen ska läkaren höra av sig igen när hon fått svaren.

Det var hela förmiddagen, jag hann tillbaka till jobbet, lagom till lunchen. Det var fisk idag, jättegott! :$ fisk är verkligen något som våran kock aldrig misslyckas med! Den enda rätten man ser fram emot! :D idag serverades den iallafall med svampsås och potatis.
Det enda mer roliga som hände på jobbet idag var att jag hade lite kvalitetstid med barnen ensam, så vi red häst, och lite annat. Dom fick alltså rida på min rygg..
Haha, juste! Sen är det två barn som blivit kära i varandra, så först pussade dom varandra, sen sa några kompisar: den som lipar är kär!
Då räckte dom två kära ut tungorna mot varandra, och ehm.. Lutade sig framåt och nuddade varandras tungor O_O lite speciell syn att se två 5-åringar göra så.. Men såååå söta! :D (happy)

Well, har inte så mycket mer att säga om dagen förutom att boken jag läser nu, "sjutton år och skitsnygg" påminner väldigt mycket om Timmy! :$
Och, jag vill bli sådär som jag var förut, när jag var som en magnet och du bara ville va/chatta/messa med mig (nod) måste bli en bättre tjej.. O_O

Godnatt <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0