Update.

Jag tänkte att jag kan börja skriva lite här, eftersom något av uppdateringar av det som händer är något ni vill läsa. :)

Idag jobbade jag mellan 07.45-16.15, först fick jag äta frukost på en annan avdelning, med dom äldsta barnen eftersom en av fröknarna inte var där.
Sen klockan nio hade vi vuxna på min avdelning möte med en barnpsykolog, det gick bra och vi fick en del att tänka på..

Resten av dagen rullade på som vanligt, och helt plötsligt var dagen slut.

Efter jobbet åkte jag in till stan med mamma för att gå på bio, vi såg på Johan Falk - Kodnamn Lisa, den var bra och ett riktigt bra slut på den filmserien :$

Nu sitter jag här hemma i soffan med en kopp lakrits-te och känner mig som zombien i den nya filmen som har premiär snart "warm bodies" tror jag den heter..

Jaja, iallafall så känner jag mig lite nervös inför imorgon, då ska jag till vårdcentralen på morgonen för att träffa en läkare. Dom ska kolla på min fot, den som varit bruten. För att se att allt är okej, men jag gissar på att allt inte är som det ska med den.. Är nervös över att dom ska säga att den behöver opereras om :s Well, hoppas på det bästa. Good luck.

It's been so long, that I haven't seen your face.
Try to be strong, but the strenght I have is washing away.
It wont be long, before I get you by my side. And just hold you, tease you, squeeze you. Tell you what's been on my mind.
I wanna make up right now.

I can't lie, I miss you much.
Watching everyday that goes by.
Until I get you back, I'm gonna try.
You are the apple of my eye,
boy I miss you much.

Sov gott, dröm om mig! <3 I really really do love you!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0