240 dagar kvar

För en gång skull skriver jag ett blogginlägg här... Hade faktiskt en bra anledning: glömt av både mejladress och lösenord!
Anyway... Vad har inte hänt sen jag skrev ett blogginlägg senast? Det har hänt så otroligt mycket, men ändå inte på samma gång.
 
Till det roligaste:
VI TRE ÅKER TILL THAILAND I TRE VECKOR TILLSAMMANS!
 
Äntligen! Väldigt roligt att det är bara vi tre utan föräldrar utomlands, vilket jag aldrig har gjort förut. Fast har knappt varit utomlands något. Thailand, Finland, Danmark och Norge. Senast jag satt på ett plan var när jag gick i femman.
Queen har köpt söta hattar och snygga mobilväskskal (?) till alla oss tre (julklapp och present) som vi ska ha i Thailand. Vi ska ge varandra presenter redan nu på midsommar. Varför vänta? ;D
 
 
 
Haha vi kanske borde lära oss att surfa?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0