Kärleken är blind.

Greetings from Stockholm, Sweden! 
 
Har haft en bra dag, massa kärlek i luften på Pride-festivalen! Och sen en massa älskade bilar på kvällen.
 
När jag kom hem blev jag depp, eftersom jag är helt ensam utan Smoffe och Peanut. Buhuu, vill inte leva en dag utan er, fattar heller inte hur jag ska kunna överleva nu.. O_O 
 
VILL INTE VARA SJÄLV!


Vill vara eran andra syster, den fjärde dottern som spårlöst hittade sin familj efter 20 år..! Åh, vilken lycka det skulle vara! <3
 
Jag försöker tänka att jag bara behöver vänta tills jul och nyår, tills allt i denna staden är över. Måste verkligen se till att det blir så! Skynda skynda!
 
Vill pilla med erat hår, känna lukten av er, hålla om er och känna tryggheten att allt ordnar sig.
Jeez, älskar er så mycket Peanut och Smoffe! <3
 
/ Queen
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0