A Moment of Happiness

Peanut här, tillsammans med Smoffe och Queen! Det har gått ett tag och nu börjar det släppa lite, är mig själv.
Vi var i stugan förut, det var roligt. I alla fall den dagen det var soligt. Vi spelade kubb, tog båten i vattnet och badade. Smoffe badade dock inte, hon hade inte med sig några badkläder.
 
Innan vi åkte hem fick vi pengar av mamma för att köpa lite saker. De är slut nu typ, hihi. "Här har ni lite pengar så det räcker till resten av veckan". De höll en dag.
När vi väntade på att tåget skulle komma kollade mamma på mig och sa pinsamma saker som att jag hade blivit så smal och fin, överdrivna saker som att jag snart går av på mitten och sen sa hon att hon var stolt över mig. Liksom, jaha, innan när jag var mullig och tjock skämdes hon över mig?
 
Idag har vi inte gjort mycket alls. Handlat, gått en promenad (till och från affären, haha) och ätit pizza.
Har ont i magen (ganska mätt) och behöver gå på toa. Ska bara avsluta inlägget först med att jag vill inte att Queen ska åka hem igen, vill att hon ska bo här! Mamma är redo att adoptera henne och pappa verkade tycka om henne också, vanligtvis när vi har vänner som sover över och så syns han knappt och pratar inte mycket. Det gjorde han nu, han var sig själv.
Så, föräldrarna gör tummen upp för Queen - cheeck!
 
(Jaja, letade efter en passande bild men hittade ingen. Ett inlägg utan någon bild fick det bli.)
/ Peanut


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0