Walking in a Summer Wonderland

I morse runt 8  kom byggargubbarna och fixade nya fönster till pappas rum. Somnade kort efter dom hade kommit in och sov igenom när dom borrade och bankade i rummet bredvid. Det är inte lätt att väcka mig inte! Det gjorde dock ont att sova på sidan eftersom Peanut råkade bränna mig på armen så det är en stor blåsa/märke/vad det nu kallas. 
Drömde att det var snö på marken vid juletid och jag, Peanut och Queen var i en lägenhet ensamma. Vi kollade på Ronny & Julia (en julkalender) och åt lussebullar och pepparkakor. Sen jag vaknade har jag haft massor av julkänslor ♥
 
 
 
Just nu sitter jag i sängen med nya sängkläder med ett städat rum och är nyduschad. Mobilen har inte varit min vän idag så har knappt smsat med någon idag, inte ens Queen. Saknar att få sms av henne! 
Vi skulle ju till sommarstugan i helgen egentligen, men jag vet inte om jag ska med. Jag behöver verkligen vara borta från Peanut några dagar innan Queen kommer, annars kommer vi bråka massor och det är inte kul för henne. Putte kommer säkert bli arg för hon vill vara ensam hemma, men orkar inte bry mig om det. Jag stör ju knappast om hon ska ha kompisar över, sitter bara i vardagsrummet och kollar på film och tränar.
 
Hoppas Queen har det roligt på campingen!
 
/ Smoffis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0