En liten rackare.

Hello! Tänkte att jag måste uppdatera lite här! :)

Idag var jag ute på stan, och kollade in några rackartygare! Det var kul! B-) jag köpte ett mobilskal som är vitt med en svart skugga av någon som hoppar och sen står det rackartygarna på det. Snyggt tycker jag :$

På kvällen bakade jag en kaka, som blev lite fail men väldigt god ändå ;)

För en liten stund sen la jag mig ner på golvet, och tränade en snabbis, med lite enkla sit-ups och så. Det kändes bra, att musklerna äntligen fick arbeta lite! :D måste börja göra mer sånt! <3

Om några minuter är det 5 dagar kvar, tills jag kommer till goa Göteborg! B-) lääääängtar!!! / peace out!
/ Qeen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0