Queen-camp at Böda!

Ciao homies!
 

Jag lovade ju att uppdatera ikväll, och nu ligger jag här ensam i mitt tält. Pappa och dom andra delar på ett megatält för 4 personer! :o
 
Haha, ni skulle ha sett när vi reste tälten, jag reste mitt lilla ensam på kanske en kvart. Men dom andra höll på, och försökte få ihop det hur länge som helst. Man hörde hur dom pusta och suckade, ibland kom några svärord. 
 
Jaja, nog om det! Nu ligger jag som sagt här i min "bubbla", och lyssnar på vinden som blåser i träden, och på grannarnas nattprat och skratt. Lite längre bort hörs det musik från några ungdomar. Allt är så lugnt! Frihet på hög nivå!
 
 
 (Den enda nackdelen är att batteriet tar slut fort på telefon) / Queen-Camp
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0