Roadtrip.

Hello, alla goa och glada!

Jag är påväg ner till Öland med pappa och hans nya familj, vi ska campa men just nu är vädret vidrigt. Det bara häller ner en massa regn, så vi får se senare hur det blir med tältandet.

Just nu är allt lite småsegt, sitter i bilen och väntar på bättre tider! ;)
Varje gång jag försöker blunda skriker/säger lillasyster: Queeeen, vet du? :D
Jag: nej, vadå? -.-
Hon: den där bilen på skärmen är vi. :D *pekar på gps'en*
Jag: Jaa, så är det! :)
Haha, hon är så pratglad, men hon pratar så högt och.. Lägger märke till allt O_O

Jaja, nu ska jag fortsätta tråka i bilen, måste bara tillägga att jag älskar Smoffe och Peanut! <3

Uppdaterar senare ikväll igen / Queen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0