Tälthäng!

Hello! Hoppas mina änglar är vakna, för nu kommer en uppdatering från Böda/Öland.

Jag har inte haft en gnutta batteri på hela dagen, så har inte kunnat göra nånting med telefonen. :( Det verkar heller inte gå att skicka sms -.- dålig mottagning, eller vad? Jajaa.

Idag har det varit sol hela dagen, så vi var på stranden en stund, och sen grillade vi. Enda nackdelen var att det har blåst hela dagen, och det finns en massa mygg!
Nu på kvällen spelade jag och pappa minigolf, sen när vi skulle gå tillbaka gick vi förbi ett motorcykel-gäng. Då fick jag provsitta 2 av motorcyklarna B-) Cool tjej!
När vi var tillbaka vid tälten igen gick jag på toa och borstade tänderna, då hörde jag någon på den andra toaletten bredvid som hade rännskita :s man hörde hur det prutta till flera gånger och rann ner i toaletten, inga korvar här inte!
Usch, vad äckligt det var. Blev illamående och skyndade mig därifrån. Hatar verkligen officiella toaletter! ._.

Nu när ni läst det fräscha ska jag nana kudden!
Juste! Det var svinkallt att sova igår natt, frös ihjäl och vakna flera gånger O_O hoppas det går bättre nu..

Godnatt, sov gott och dröm om mig! :* <3

Queen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0