Trötter

God kväll! Här har man tråkigt, väntar på att Smoffe ska komma tillbaka så att vi kan göra vår middag. Åt min frukost vid tolv på dagen, en god fruktsallad. Hade varit vaken i över ett dygn, sov i några timmar och vaknade runt fem.
 
Tydligen har det varit många inbrott här i området, genom balkongsdörrarna osv. Balkongsdörren till mitt rum har stått vidöppen i några dygn nu så att jag inte kvävs av syrebrist. Typ välkommen inbrottstjuvar? Haha. Borde ta och stänga den.
 
Nu är det strax två veckor kvar till Queen kommer! Det var då ett himla tjat om det. Men vad jag längtar! Har dock blivit luspank på sistone, kommer inte kunna göra så mycket som kostar pengar. Nu när Queen är fulladdad med pengar, typiskt. Aja, vi har kul ändå!
 
 
Hm, borde ta och avsluta nu. Är trött i huvudet och ska sova om några timmar, är helt borta i huvudet. Såg att inlägget blev lite rörligt och irrelevant, men det gör inget.
/ Förvirrad Peanut
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0