Vattenscooter!

Hallå där, köp blåbär!

Just nu sitter jag och väntar på pappa som åker vattenscooter, tänkte att jag kunde passa på att uppdatera lite här då ;)

Egentligen skulle jag också åkt, vill fortfarande åka också! Men när vi kom fram hit till stranden där uthyrningen är så upptäckte vi att det BLÅSER SOM SATAN! ._. Och jag har ingen tjocktröja, handduk eller torra kläder att byta om till efter. Så jag avstod från att åka.. Får göra det en annan gång istället ;)

Jag menar, jag fryser ju redan och har inte ens hoppat i vattnet än, och hade jag kört med kläderna på hade jag ju inte haft något att åka hem i, sååå.. Jag tycker det var ett smart val av mig! ^^

Åååh, längtar så sjukt mycket till Göteborg! Snart är det bara 2 veckor tills jag åker! :D

Hmm.. That was all for now! Nu kommer pappa, så Ciao bitches! :$ <3

/ Queen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0