Zombie

Aj aj aj, mina axlar! Det känns som någon står på dem. Har gymmat idag med Putte, bar på min stora feta väska som vägde drygt ett ton. Gick till gymmet som tog en halvtimme, varmt som attan.
Det var skönt att gymma. Kollade på Extreme makeover weightloss samtidigt, kunde det vara en bättre timing?
Var jätte trött efteråt och är det fortfarande. Det är svårt att hålla ögonen öppna, kanske borde jag hämta tandpetare för att hålla upp ögonen med dem.
 
Handlade frukt och lite annat på väg hem. Kände som en evighet när jag stod i kön på Netto, för jag köpte billiga bär och annat. Gillar egentligen inte Netto alls.
Frukten handlade jag på torget, fräsch och god frukt! Älskar frukt. Vattenmelon är jag hooked on atm.
 
Tonfisksallad åt jag och Smoffe hemma. Vi köpte en salladstonfisk, alltså tonfisktärningar. De smakade som tonfisk fast mycket mer lättuggad, man behövde inte tugga i två år innan tonfisken delade sig lite.
 
 
/ Peanut


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0