Ett onödigt inlägg

Jag har fått 17 timmars sömn inatt/idag. Somnade runt tolv igår natt, vaknade sex på morgonen, gick på toa och gick och la mig igen. Var inte ens trött, hade bara ingenting att göra. Vaknade igen vid 17.
Ett typiskt sommarlov då jag sover på alla olika tider på dygnet och vet inte vilken dag det är.
 
Nu är det snart juli månad. Vad har jag hunnit göra under juni då? Inte alls mycket. Kollat på film, sovit som en gris, tränat, varit i sommarstugan och latat mig. Gick inte ens på min egen skolavslutning, hade precis vaknat när den började.
Juli månad blir roligare, då kommer Queen hit igen! Saknar henne. It's not the same without her.
 
 
Slänger in en bild på en fruktsallad, för det är jag sugen på. Vattenmelon är grymt efterlängtad! Full av druvsocker, högt GI men lågt GL. Fullt med vatten som gör en mätt snabbt, och vattenmelon är fattig på fett. En liten lektion i näringslära.

 
 
Lite fail bara att jag skriver om vattenmelon när det inte ens finns med på bilden. Tyckte denna fruktsalladen var snyggare än den jag har med vattenmelon på.
 
/ En galen Peanut
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0